Het verhaal van: Bedrijfsleider Riëlle

Van hulpkracht tot bedrijfsleider

Riëlle begon op haar 15e bij Ranzijn als hulpkracht. Gewoon als bijbaantje. Maar daar bleef het niet bij, vertelt ze: “Ik deed een opleiding tot filiaalmanager en kreeg daarna een vaste baan bij Ranzijn. Eerst als verkoopmedewerker, daarna nog als 1e verkoopmedewerker. Toen ik aangaf dat ik wilde doorgroeien kon ik de ‘kweekvijver’ in, de interne opleiding tot afdelingshoofd. En uiteindelijk kreeg ik de kans om te groeien tot bedrijfsleider. Ik ben nog steeds heel blij met de keuze voor Ranzijn als bijbaantje,” lacht ze.

testimonial-rielle-2.png

Veel ruimte voor ontwikkeling

Ranzijn maakt zich sterk voor goede groeimogelijkheden. Dat heeft Riëlle ook zo ervaren. “Vanuit de directie vinden ze het belangrijk om te zorgen dat medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen. Je merkt dat ze betrokken zijn. Ze organiseren bijvoorbeeld ook vakmanschapstrainingen van verschillende afdelingen.” Er is dus veel ruimte voor ambities maar, geeft Riëlle aan, eigen inzet is belangrijk: “Ik ben trots op de kansen die ik heb gekregen, maar het meest trots op wat ik zelf met hard werken heb behaald.”

Fijn bedrijf om voor te werken

Riëlle kent Ranzijn dus vanuit meerdere functies. Wat ze zo leuk vindt aan het bedrijf? “Het leukst vind ik de afwisseling in seizoenen. Dat zie je op verschillende afdelingen, en het maakt elke dag anders. De werk-privé balans is ook goed, Ranzijn is daar flexibel in.” En de collega’s? Daarover is ze eveneens enthousiast: “Het contact is heel goed. We zijn op elkaar ingespeeld en werken fijn samen. We zijn echt één team.”