Waar wil je werken?
Bij Ranzijn tuin & dier houden we van planten en dieren - net als onze medewerkers. Ben jij een vrolijke kassamedewerker, bekwame bedrijfsleider of enthousiaste verkoper? Je vindt de leukste banen bij Ranzijn tuin & dier.
Bij Ranzijn Dierenarts werken we met 200 collega's vol enthousiasme aan de allerbeste zorg voor onze dieren. Ben jij een deskundige dierenarts, prettige paraveterinair of toptrimmer? Je droombaan vind je hier!
Servicecentrum
In het Ranzijn Servicecentrum in Alkmaar komt alles samen. Van bouwen aan nieuwe winkels tot het bedenken van marketingcampagnes, van inkoop tot ICT. Elke uitdaging pakken we aan, elk probleem lossen we op en elk succes wordt gevierd.
Ons servicecentrum bestaat uit 6 afdelingen.
Inkoop
De inkoopafdeling bepaalt het assortiment, de prijzen, promoties en presentatie van al onze productgroepen. Ze onderhandelen dagelijks met vaste en nieuwe leveranciers, op zoek naar goede kwaliteitsproducten voor scherpe prijzen - precies wat onze klanten graag willen.
Marketing
Het marketingteam ontwerpt alle communicatie-uitingen van Ranzijn, online en offline. De huisstijl en website, folders en reclameborden, winkelmaterialen en personeelskleding - zij bepalen hoe Ranzijn zich presenteert.
ICT & Databeheer
De ICT-afdeling zorgt dat alle digitale data van Ranzijn veilig, volledig, up-to-date en bruikbaar opgeslagen wordt. En dat ook nog AVG-proof en cybercrime-bestendig. Al deze data is cruciaal voor een goede bedrijfsvoering.
Finance & Controlling
Onze leveranciers willen graag betaald worden en klanten in de webshop verwachten een handig facturatiesysteem. Onze finance-afdeling kent alle cijfers van binnen en buiten, en zorgt dat iedereen op tijd betaalt én betaald krijgt.
Bouw & Operatie
Ranzijn groeit. Dat vinden we leuk, dus onze bouwafdeling is altijd enthousiast bezig met bouw- en verbouwplannen. Bijvoorbeeld voor een geheel nieuwe winkel, of voor de uitbreiding van een bestaande winkel.
HR & Salarisadministratie
Onze HR-afdeling onderhoudt goed contact met onze medewerkers, leidinggevenden en directie. Is er een probleem, dan adviseren zij de betrokken partijen met oog voor ieders belangen. Natuurlijk is een andere belangrijke taak dat medewerkers hun salaris op tijd ontvangen. Fijn dat ze er zijn.
Elke afdeling opereert zelfstandig, en heeft korte lijntjes met de winkels en dierenartspraktijken. Regelmatig houden we overleg om alle plannen en wensen goed af te stemmen. Of we lopen ‘toevallig’ even langs omdat iemand trakteert, dat kan ook. Zo werken we met z’n allen samen om Ranzijn nóg beter, mooier, leuker en betaalbaarder te maken.
''Werken bij Ranzijn tuin & dier is echt een aanrader. En de ontwikkelmogelijkheden zijn heel goed. Kijk maar naar mij: gestart als afdelingshoofd, doorgegroeid tot bedrijfsleider en inmiddels Logistiek Manager. Als je je verantwoordelijkheid neemt, krijg je veel vrijheid en vertrouwen terug. Ik doe mijn werk elke dag met ontzettend veel plezier.'’
Robert Rense
Logistiek Manager bij Ranzijn