Servicecentrum

Het servicecentrum bij Ranzijn: zo ziet dat eruit

In het Ranzijn Servicecentrum in Alkmaar komt alles samen. Van bouwen aan nieuwe winkels tot het bedenken van marketingcampagnes, van inkoop tot ICT. Elke uitdaging pakken we aan, elk probleem lossen we op en elk succes wordt gevierd.

servicecentrum-2.jpg

Zes teams met één doel

Ons servicecentrum bestaat uit 6 afdelingen.

Inkoop

De inkoopafdeling bepaalt het assortiment, de prijzen, promoties en presentatie van al onze productgroepen. Ze onderhandelen dagelijks met vaste en nieuwe leveranciers, op zoek naar goede kwaliteitsproducten voor scherpe prijzen - precies wat onze klanten graag willen.

Marketing

Het marketingteam ontwerpt alle communicatie-uitingen van Ranzijn, online en offline. De huisstijl en website, folders en reclameborden, winkelmaterialen en personeelskleding - zij bepalen hoe Ranzijn zich presenteert.

ICT & Databeheer

De ICT-afdeling zorgt dat alle digitale data van Ranzijn veilig, volledig, up-to-date en bruikbaar opgeslagen wordt. En dat ook nog AVG-proof en cybercrime-bestendig. Al deze data is cruciaal voor een goede bedrijfsvoering.

Finance & Controlling

Onze leveranciers willen graag betaald worden en klanten in de webshop verwachten een handig facturatiesysteem. Onze finance-afdeling kent alle cijfers van binnen en buiten, en zorgt dat iedereen op tijd betaalt én betaald krijgt.

Bouw & Operatie

Ranzijn groeit. Dat vinden we leuk, dus onze bouwafdeling is altijd enthousiast bezig met bouw- en verbouwplannen. Bijvoorbeeld voor een geheel nieuwe winkel, of voor de uitbreiding van een bestaande winkel.

HR & Salarisadministratie

Onze HR-afdeling onderhoudt goed contact met onze medewerkers, leidinggevenden en directie. Is er een probleem, dan adviseren zij de betrokken partijen met oog voor ieders belangen. Natuurlijk is een andere belangrijke taak dat medewerkers hun salaris op tijd ontvangen. Fijn dat ze er zijn.

Succes bouwen we samen

Elke afdeling opereert zelfstandig, en heeft korte lijntjes met de winkels en dierenartspraktijken. Regelmatig houden we overleg om alle plannen en wensen goed af te stemmen. Of we lopen ‘toevallig’ even langs omdat iemand trakteert, dat kan ook. Zo werken we met z’n allen samen om Ranzijn nóg beter, mooier, leuker en betaalbaarder te maken.

''Werken bij Ranzijn tuin & dier is echt een aanrader. En de ontwikkelmogelijkheden zijn heel goed. Kijk maar naar mij: gestart als afdelingshoofd, doorgegroeid tot bedrijfsleider en inmiddels Logistiek Manager. Als je je verantwoordelijkheid neemt, krijg je veel vrijheid en vertrouwen terug. Ik doe mijn werk elke dag met ontzettend veel plezier.'’

testimonial-robert-1677142412.png

Robert Rense

Logistiek Manager bij Ranzijn